16 Okt

Vpisujemo v BREZPLAČEN program Podjetniške akademije, ki se bo pričel

7.11. 2019 ob 17.00 v prostorih Ljudske univerze Tržič

VSEBINA:

  1. Srečanje: Spoznavno srečanje in kako začeti svoj posel.

Na delavnici se bodo udeleženci v prvem krajšem delu spoznali s programom Podjetniške akademije in s samim potekom delavnic ter mentorskim delom. Drugi del delavnice bo obsegal motivacijsko predavanje in pogovor glede vsega kar je potrebno, da nekdo začne posel. Mentor se bo spoznal z idejami, ki jih imajo udeleženci ter udeležencem podal napotke za nadaljnje delavnice. Delavnica se bo zaključila s pogovorom in vprašanji udeležencev o konkretnih idejah in z napotki k njihovi uresničitvi.

 

  1. Srečanje: Kristalizacija in testiranje ideje

Delavnica bo namenjena kristalizaciji ideje, ki jo imajo udeleženci za njihov posel. Na delavnici bomo preverjali hipoteze in domneve, ki jih mora vsak podjetnik na začetku poti preveriti. Delavnica se začne z predstavitvijo udeležencev in predstavitvijo idej, znanj in veščin, ki jih premorejo. Udeleženci se potem posvetijo kristalizaciji ideje, kar pomeni, da s pomočjo mentorja ocenijo izvedljivost ideje (tehnično, finančno in tržno). Cilj delavnice je, da odidejo prepričani ali bo njihova ideje lahko uresničljiva ali bodo potrebne kakšne prilagoditve same ideje ali poslovnega modela za njo.

 

  1. Srečanje: Design

V vsakem poslu je pomemben grafični izgled, tako produkta kot podjetja v celoti. Mentor jim bo podal osnove grafičnega oblikovanja, kaj vse obsega CGP (celostna grafična podoba) ter priporočil korake potrebne za vzpostavitev standardov grafičnega oblikovanja pri njihovem poslu.

  1. Srečanje: Prodaja

Udeleženci spoznajo dinamiko prodaje in da v današnjem svetu predvsem prodajajo zgodbe. Skozi delavnico se bodo udeleženci pridobili znanja kako nagovarjati kupca, kako pristopiti kupcu, ipd. Cilj delavnice je, da udeleženci stopijo izven cone udobja ter premagajo strah nagovarjanja kupcev. Ni posla brez prodaje!

  1. Srečanje: Spletna prisotnost

V današnjem svetu je podjetje brez spletne prisotnosti praktično mrtvo. Potrošniki danes večino potrebnih informacij o podjetju in produktu poiščejo preko spleta. Na delavnici si bodo na primerih ogledali dobre prakse podjetij, ki imajo odlično spletno prisotnost. V zaključku delavnice jim bo mentor podal smernice poslovanja na spletu ter uporabna navodila in trike za splet ter socialna omrežja za njihovo idejo.

  1. Srečanje: PITCH

Udeleženci se bodo naučili kako sestaviti t.i. “Pitch deck”, predstavitev svojega produkta. Dobili bodo potrebne informacije o tem kaj naj takšna predstavitev vsebuje. V primeru manjšega števila udeležencev bo delavnica zastavljena čisto interaktivno, kjer bodo udeleženci v drugem delu delavnice predstavljali svoje ideje ostalim udeležencev in s pomočjo mentorja in ostalih popravili napake v njihovi predstavitvi.

  1. Srečanje: priprava na javni nastop
  2. Srečanje: javni nastop v kavarni Platz

Vabljeni;